نقش طراحی سایت جوامع مجازی در تحقق اهداف دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ یک اصطلاح عمومی است. دیجیتال مارکتینگ را می توان مجموعه فعالیت هایی در جهت معرفی محصولات و خدمات در فضای مجازی نام برد. این مجموعه فعالیت ها در گستره ای به نام اینترنت صورت می گیرد و با توجه به توسعه روز افزون اینترنت، ظرفیت این فضا توسعه بیشتری می یابد. دیجیتال مارکتینگ یک مفهوم و دانش جوان ولی بسیار پخته و پر قدرت است. فروش و سفارش آنلاین با وجود مخاطرات و مشکلات زیادی که دارد دارای ویژگی های فراوانی هستند که باعث گردیده هر روز کاربران بیشتری وارد این حوزه شوند و خرید ها و سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایند. در فرآیند افزایش فروش های اینترنتی موارد موضوعات مختلفی نقش دارند، از جمله افزایش امنیت پرداخت های آنلاین و کاهش فیشینگ ها از حساب های کاربران، حضور شرکت ها و تیم های معتبر در فضای مجازی، تعریف قوانین مشخص و مدون برای ارتباطات آنلاین و…