وبلاگ من

طراحی سایت
  • خانه 
  • فیس بوک نقش استراتژی محتوا در طراحی وب سایت 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

اصول توسعه نرم افزار سفارشی: آنچه شما باید بدانید

30 مرداد 1403 توسط mehdi noory

سیستم فروش شما یک پلتفرم برتر است که برای ردیابی تعاملات مشتری، پردازش سفارش ‌ها و مدیریت داده‌ های فروش کامل شده است. تیم فروش شما برای بررسی نیازهای مشتری، پردازش سفارشات و پیگیری عملکرد فروش روزانه به این پلتفرم متکی است. با این حال، یک نقص وجود دارد: این سیستم در سطوح موجودی فعلی قابل مشاهده نیست.

از سوی دیگر، شما یک سیستم موجودی به همان اندازه قوی دارید که برای مدیریت سطوح موجودی، رسیدگی به فرآیندهای سفارش مجدد و ردیابی حرکت محصول در انبار طراحی شده است. در حالی که به طور موثر تضمین می کند که سطح سهام شما حفظ می شود، هیچ بینشی در مورد روند فروش یا خواسته های مشتری به شما نمی دهد.

این قطع ارتباط بین دو سیستم شما همچنان منجر به مشکلات مدیریت موجودی ناکارآمد، تکراری شدن داده ها و خطاها و ناتوانی در استفاده از داده ها برای تصمیم گیری های استراتژیک می شود.

به طور خلاصه، وقتی سیستم ‌هایی دارید که با یکدیگر صحبت نمی ‌کنند، مثل این است که تیم فروش شما در یک لبه ایستاده است و تیم موجودی شما در سمت دیگر. هر دو فریاد می زنند، اما هیچ کدام صدای دیگری را نمی شنوند. اگر نتوانید این شکاف ارتباطی را حل کنید، نمی توانید کل تصویر را ببینید که منجر به ناامیدی، ناکارآمدی و اغلب مشتریان ناراضی می شود.

ادامه مطلب:

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

اردیبهشت 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

وبلاگ من

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس